Home › Forums › Montréal Canadiens › Brossoit: Prospect Showcase Packed with Top Habs Hopefuls
- This topic has 882 replies, 23 voices, and was last updated 2 weeks, 6 days ago by
nayanneeraj.
- You must be logged in to reply to this topic.
-
AuthorPosts
-
September 29, 2025 at 1:56 pm #38673
hockeyguysKeymasterTotally agree!
September 29, 2025 at 1:40 pm #38667kicksave856
ParticipantAnd Adult would have gotten up his lazy ass, got into his car and drove to the grocery !
i was way too high to drive. another adult decision!
September 29, 2025 at 1:38 pm #38666Pat1993
Participantcan accept this. Combined with very limited creativity
yeah, I find Newhook also lacks creativity, although I think his biggest flaw is his lack of finish.
if Bolduc could center a line with Dach and Demidov, that could also become an interesting combination.
September 29, 2025 at 1:34 pm #38665Fredo
ParticipantMaybe.. it’s not like Newhook is great at faceoffs.
But I feel those 3 play the game at a similar pace. Dach is slow and Laine is extra slow, doesn’t fit with Demidov.
I’d qualify Dach’s skating abilities more as being “average”, but I get what you’re saying.
I can accept this. Combined with very limited creativity
September 29, 2025 at 1:19 pm #38658Pat1993
ParticipantMaybe.. it’s not like Newhook is great at faceoffs.
But I feel those 3 play the game at a similar pace. Dach is slow and Laine is extra slow, doesn’t fit with Demidov.
I’d qualify Dach’s skating abilities more as being “average”, but I get what you’re saying.
September 29, 2025 at 1:15 pm #38656Fredo
ParticipantI want to see what a Bolduc – Newhook – Demidov line could do.
he probably doesn’t have enough experience at center but I’d feel like switching Bolduc with Newhook in that case…
Maybe.. it’s not like Newhook is great at faceoffs.
September 29, 2025 at 1:13 pm #38654monsieurchicken
Participantoui c’est clair qu’avoir un Monahan dans le lineup en ce moment serait plus qu’intéressant.
tk on va voir comment l’équipe va se débrouiller en début de saison avec les éléments qu’ils ont présentement, ça va peut-être avoir de l’allure pareil, sait-on jamais..[/quote]
Dobson est un ajout important. La ligne bleue est solide sur papier.
On a plus de profondeur en général et plus d’options pour les deux vagues de pp.
J’aime beaucoup ce que j’ai lu sur Bodluc, même si j’admets que je le connaissais pas trop avant l’échange.
Les gens oublient que Demidov n’était pas là au début de la saison l’an dernier. Forcément le deuxième trio sera meilleur avec lui que sans lui.
Je n’aime pas notre ligne de centre après Suzuki, mais on avait le même problème l’an dernier. Crissez moi la paix avec Dvorak, tout le monde le détestait. Avec Bolduc et Demidov, on a plus de profondeur en attaque que l’an dernier.
September 29, 2025 at 1:12 pm #38652Pat1993
he probably doesn’t have enough experience at center but I’d feel like switching Bolduc with Newhook in that case…
September 29, 2025 at 1:10 pm #38651Fredo
September 29, 2025 at 1:04 pm #38650Pat1993
ParticipantOui je pense que Hughes continue de regarder les possibilités, mais si le marché est ordinaire, le marché est ordinaire. On en a déjà parlé, mais ROR pourrait être une option à court terme, en attendant Hage justement. Ou un joueur similaire.
dommage que Monahan ne soit plus ici en passant, je sais qu’il est souvent blessé mais il a eu une bonne saison l’an dernier à Colombus.
oui c’est clair qu’avoir un Monahan dans le lineup en ce moment serait plus qu’intéressant.
tk on va voir comment l’équipe va se débrouiller en début de saison avec les éléments qu’ils ont présentement, ça va peut-être avoir de l’allure pareil, sait-on jamais..
-
AuthorPosts